III. DXN Üzletépítők Napjára!
2016. szeptember 11. írta: Szentgyörgyiné Pellet Sára Szentgyörgyi Zoltán

III. DXN Üzletépítők Napjára!

A Nagy család!

Kedves Olvasóink! 2016 Szeptember 10. Vonattal bementem Pestre a III. DXN Üzletépítők Napjára - Egy nap a közös sikerekért. Sok előadó volt, Pl,

SZOMBATI ORSOLYA Előadásának címe: Az ügyféltípusokra szabott értékesítés és online kommunikáció. Hogy többé ne kelljen eladnod, hanem a vevők akarjanak tőled vásárolni. NYÍRI ZOLTÁN  Előadásának címe:Kapcsolatépítés profin. Hogyan teremtsünk korlátlan számú üzleti partnert magunknak.                                                                                        

Ebéd szünetbe Dr. Farkas Anikó Segítségével meg is vetem a belépő jegyem a DXN Szakmai Napra ami 2016. december 10-én lesz.                                                                                  

Ebédelni egy hölgy segített Móricz Kinga Harmad éves hallgató a Mozgássérültek Pető András Nevelőképző és Nevelőintézetébe, s neki ajánlodtam a Ganodermás kávét, adtam neki egy Névjegykártyás is, és a Mentorom Dr. Farkas Anikó Névjegykártyáját is. Nagyon szépen köszönök mindenkinek mindent, hogy ott lehettem én is.

img_5298.JPG

 

Szentgyörgyi Zoltán

kerekes székes mozgássérült

A bejegyzés trackback címe:

https://kitartasakarat74.blog.hu/api/trackback/id/tr6411694687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása